dinsdag 27 januari 2015

Weer een hele stap verder! We hebben ramen en deuren! - 27-01-2015

Het is lang stil geweest op onze blog. Dit wilt zeggen dat we hard gewerkt hebben en het wachten wordt zeker en vast beloond (althans, dat vinden wij toch). Ons huis is nu eindelijk winddicht. De firma Erba leverde eind december reeds de grote zwarte ramen in de keuken en de vijf kleinere raampjes. Deze werden uitgevoerd in aluminium steel look van Reynaers Aluminium. Op de houten ramen en deuren hebben we wat langer moeten wachten, maar deze werden uiteindelijk vorige week vrijdag en gisteren geplaatst.

Ondertussen is de loodgieter ook gepasseerd en is de bezetter begonnen.

Uitvoerders:
- David De Weser (Putte): sanitair
- Rudy & Christophe Callens (Booischot): bezettingswerken


Houten voordeur + raampjes aluminium steel look


Voorgevel 


Zijgevel (rechts)




Zijgevel (links)

1 opmerking:

Wim zei

Beste,

Jullie hebben een zeer mooi huis.
Zelf heb ik ook bouwplannen.
Daarom zou ik eens willen vragen welke bakstenen jullie hebben gebruikt.
Als ik het goed zie is er met grijs gevoegd niet?
Dit overweeg ik ook omdat licht voegsel volgens mij snel vuil zal worden.
Die steel look ramen Staat jullie huis prachtig!

Mvg Wim