zaterdag 17 januari 2009

Kobe's eerste knutselwerkje...voor zijn papa.

Deze namiddag had ik Valentine Day's Crafts met de Moms Club van Somerville/Raritan. Ik wist niet goed wat er van te verwachten, aangezien ik aan de vorige craft activities (Thanksgiving en Christmas) niet had deelgenomen. Ik vind mezelf net niet creatief genoeg van aard om zoiets te doen. Maar goed, ik vond dat ik deze niet kon overslaan. Toen ik aankwam, zag ik dat de kinderen aan het knutselen waren i.p.v de 'moms'. Kobe en ik zijn dan maar direct aan de slag gegaan met een leuk knutselwerkje voor de papa. Hieronder zie je het resultaat. Mama heeft echter wel heel veel moeten helpen:) De rode handjes zijn het persoonlijk werk van Kobe:)
Bij thuiskomst was papa zeer gelukkig met het eerste knutselwerkje van zijn zoon.






Geen opmerkingen: