woensdag 15 oktober 2008

Mama heeft zich geamuseerd.

De voorbije twee dagen heb ik me bezig gehouden met het decoreren van Kobe's kamer. Ik vond zijn kamertje te gewoon en wilde er een meer kindvriendelijke kamer van maken. Voor de decoratie ben ik naar de winkel Target gereden (vergelijkbaar met een Hema, maar dan VEEL groter). Daar had ik dan de keuze uit verschillende (afhaalbare) muurstickers: spiderman, Cars (Disney), stickertjes voor meisjes (veel roos!!), Bob The Builder en the original Winnie the Pooh. Aangezien de bedaankleding van zijn bedje ook van Winnie the Pooh is, besloot ik voor Pooh bear te gaan.
Eenmaal thuis gekomen, ben ik aan de slag gegaan met het kleven. Nadat ik Kobe van de crèche gehaald had, toonde ik hem zijn 'nieuwe' kamer en hij was vol verwondering! Oef, toch geen verloren moeite geweest!


Geen opmerkingen: